Blomdesign

Det här projektarbetet börjar dra sig mot sitt slut faktiskt, sorligt men sant! Har jobbat med rapporten hela dan idag så nu är den alldeles strax klar, det känns skönt i allafall!




Nu har jag pillat med en liten design (: Började med att lägga ett lager Mavalas 002 Basecoat. Därefter på med två lager av Depend nr. 222 från vårkollektionen.  När det hade torkat la jag först en rosa prick med ett gammalt ljusrosa lack från H&M, och fem prickar runt med ett ljust pastellgrönt lack från Sure Promise. Sen "drog"jag ut de gröna prickarna lite med en tandpetare , och målade en liten slingrade själk med en tunn pensel. Och slutligen på med Mavadry. Voila!

Kommentarer
? s <3

ÅH sånna här naglar vill jag också ha! du är så duktig!

2011-04-28 @ 21:57:28
URL: http://hejsophia.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0