Recention; Gelkit

Såhär blev resultatet av gårdagens arbete;
Helt okej ändå! Absolut inget proffsarbete men vad ska man förvänta sig av först gången då ;) Det fanns både "genomskinnliga" och vita tippar att välja mellan, jag valde de genomskinnliga för jag vill ha ett mer naturligt resultat. Det tog nästan 3 timmar att göra dess naglar, vilket är ett litet pill. Lite uttråkad blev man i slutet men jag antar att man får räkna med det. Det går bra och måla nagellack på naglarna, så länge man tar bort det med en acetonfri remover :) ska bara införskaffa mig en ny sådan innan jag börjar leka ;)
Sammanfattning;
+
Billigt (159 kr)
Smidigt att kunna göra det hemma, utan någon UVlampa.
Blir relativt bra ändå om man är noggrann.
-
Det tar lång tid...
Jag sprayade nog för nära med aktivatorn för ytan blev lite "bubblig". Men man får fila och polera bort det.
Och än så länge sitter dom ju på ;) Men jag håller er uppdaterad om hur bra dessa naglar egentligen håller! :)
XOXO

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0